Bewertungen von Poké Pro Dongen

Neue Beurteilungen

5.0
.
Gestern

Bestelling kwam ruim half uur te vroeg

Jaime piersma
30 September 2022
R
30 September 2022

uitstekend

Monique
30 September 2022

de poké bowl was lekker maar 8 kleine stukjes tonijn erin is erg weinig.

Gijs
26 September 2022
Rob
25 September 2022

Beetje te laat. Voor de rest OK

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Joost
18 September 2022
Marlou
18 September 2022

Zijn netjes opgebeld toen de bestelling later dan gepland zou komen. Er was sojasaus besteld, maar deze zat niet er niet bij in de tas.

Josephine
16 September 2022

Was weer heerlijk !!

Lia Versteegh
13 September 2022

Wederom zijn we zeer tevreden. 3 verschillende PB's en overheerlijke toetjes

Eef Raaijmakers
12 September 2022

Bijzonder smakkelijk, mooie prijs en lekker op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Loes
11 September 2022

Was erg lekker!

C
11 September 2022

Net buiten het bezorggebied, dus afgehaald. Desalniettemin erg lekkere poke bowl, bao bun en red velvet op!

Nicole
10 September 2022

Portie zou iets groter mogen maar smaak echt heel goed

Angelique
9 September 2022

Was weer top! Zelfs een telefoontje dat ze onderweg waren terwijl het pas 1 minuut over de bezorgtijd was en het was noodweer!

Silvia
9 September 2022

Alle keren goed geweest maar deze keer vonden wij het een beetje minder. Mixed fish zonder saus besteld maar kreeg met saus en er zat zo weinig vis in bij allebei. Max 4 stukjes!!! Zijn we zo niet gewend.

Erwin van den Heuvel
9 September 2022

Bezorging duurde erg lang. Pas erg laat werd werd contact opgenomen dat er problemen waren. Dat het iets eerder mogen gebeuren.

Reggy
7 September 2022
Natalie
7 September 2022

Heerlijke goedgevulde pokébowl en een vlotte en vriendelijke bezorging!

Mandy
5 September 2022

Zoals altijd super lekker ! Jammer dat het 1,5 uur duurt voor het bezorgd wordt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Karin
3 September 2022

Lekker en verse smaak, ziet er allemaal ook erg netjes uit.

Miranda Langerwerf
3 September 2022

De gehele proke biels zat door elkaar heen

Familie Stoop
3 September 2022

Wat een aangename verrassing en dat zo dichtbij!

D
2 September 2022

Super en vers

Rolf Boudewijns
1 September 2022

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Nanneke Senior
30 August 2022

Mijn poke bowl was een beetje koud, maar behalve dat was hij wederom heerlijk :)

P Brouwers
28 August 2022

Prima gewoon.

jaime piersma
27 August 2022
Lars
25 August 2022

Het eten (kwaliteit) is eigenlijk bij alle bestellingen goed geweest maar de bezorging (tijdsvak) al meerdere keren een stuk minder. Als ik aan kan geven tussen bijvoorbeeld 19.15-19.30 bezorgen en ze staan dan voor 19u voor de deur dat vind ik vervelend. Niet conform afspraak.

Jelle van der Ploeg
25 August 2022

Wij hebben al vaker bij Poké Pro besteld en is altijd goed geweest. Jammer dat jullie nu andere rode kool hebben, de vorige was lekkerder van smaak en mooier van kleur. Ik bestel eigenlijk altijd de rib eye. De eerste keer dat ik hem bestelde was de rib eye, rood nog van binnen en lekker vers. Vandaag viel ie behoorlijk tegen. Vlees was droog, buitenkant grijs uitgeslagen en doorbakken. Helaas kwam ik aan het einde van de de pokébowl ook nog een haar tegen die niet van ons was. Ik heb hem nog vergeleken met onze haren maar helaas hebben wij geen zwart haar in de familie. De pokébowl van mijn vrouw (met zalm) was wel goed. Na deze ervaring heb ik niet heel veel zin meer om binnenkort nog eens te bestellen. Toch jammer.

C.
21 August 2022

De smaak was voortreffelijk zoals gewoonlijk. We waren wel verbaasd over de inhoud van de "large" Ebi Fry, die hoeveelheid had met gemak in de kleine verpakking gekund, jammer. Foutje?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yvonne
20 August 2022

Om 17.00 uur gebeld over de verwachte bezorgtijd. Zou zo'n 30-45 minuten zijn. bestelling geplaatst en ik kreeg om iets voor 17.30 een mail met daarin uw bestelling wordt bezorgd. Helaas had ik om 18.00 nog geen bestelling. Opnieuw gebeld en het eten zou er met een aantal minuutjes moeten zijn. Dit werd helaas meer dan een kwartier. Vanaf de mail 'uw bestelling wordt bezorgd' heeft het dus een uur geduurd voor het eten er was. Eten smaakte wel top! Bezorging en verwachting scheppen bij klant kan helaas beter..

Nieuwenhuijzen
19 August 2022
Leonie Van Der Meijden
18 August 2022

Het eten was heerlijk! Het eten werd ruim op tijd bezorgd door een super enthousiaste bezorger. Omdat het mijn verjaardag was hadden ze er zelfs nog een lief briefje en een taartje bijgeleverd. Heel attent.

Stadhouders
17 August 2022

Zoals altijd super lekker !!!

Sandra de Jonge
31 Juli 2022
Monique
31 Juli 2022
Fam Goos
29 Juli 2022

Goed gevulde poke bowl en smaakvol

Yvonne van der Wouw
29 Juli 2022

Altijd heerlijk vers! En bezorging op tijd 😃

Ahmet Celik
27 Juli 2022
Ben van den Broek
24 Juli 2022

Goede kwaliteit. Mooie porties

P Brouwers
24 Juli 2022

Veel beter en sneller dan de vorige keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jill
24 Juli 2022

Deze keer iets minder tevreden. De loempia's en de ebi waren koud en schuin in de tas gezet dus de saus zat overal. Verder mailbericht dat bestelling onderweg was maar het duurde nog 45 min daarna.

Betty van zetten
24 Juli 2022

Mooi opgemaakt , eten smaakt geweldig . Kom er speciaal voor uit Tilburg om het op te halen . Echt een aanrader

Myrian
23 Juli 2022
Stijn de Leeuw
23 Juli 2022
Sam
23 Juli 2022

Heerlijk, gezond, vers en goede service!

J
21 Juli 2022

Pokebowl en baobun besteld, was erg lekker en netjes op tijd bezorgd door een vriendelijke jongen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Maud
20 Juli 2022
Koen Leemput
19 Juli 2022

40 minuten te laat en het was koud

Hafsa
19 Juli 2022

Lekker goed gevulde pokebowl.

Hubertus
18 Juli 2022

Prima kwaliteit, zoals de vorige keren. Op tijd en genoeg om de honerige maag te vullen!!! Tot de volgende... 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jaap
17 Juli 2022
Chantal
16 Juli 2022

Het warme eten was koud en de bezorging was veel te laat

Mieckjen
16 Juli 2022

Heel jammer dat de extra avocado, waar je een hele €1,50 voor betaalt, bruine plekken heeft. Voor de rest was het weer ontzettend smakelijk en precies genoeg. De vegan taart was uitverkocht, dat was wel jammer.

Mascha
15 Juli 2022
Bianca
11 Juli 2022

Stuur lekker en vers eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gommers
10 Juli 2022
S. Hvm
10 Juli 2022

Na bestelling duurde "zo snel mogelijk" ongeveer een uur in zondagavond, prima. De tijdsindicatie die vooraf via mail was aangegeven klopte perfect. Het eten was lekker, de pokebowl van de box leek echter wel klein. Al met al met het voorgerecht en de bao bun wel ruim genoeg gegeten. Er had iets minder saus bij mijn bowl gemogen. En er zat een te hard stukje in mijn bao bun. Verder alles weg goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Raymon
10 Juli 2022

Eten niks om aan te merken helemaal top. Alleen hadden we bezorg tijd gekozen die niet nageleefd werd. 18:30-18:45 gekozen maar 18:00 al bezorgd, beter dan te laat maar niet tof.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Amber
10 Juli 2022

Wij hebben genoten, behalve van de Chicken Nacho want oeps die was veel pittiger dan verwacht. En bij de ebi fry shrimp mocht er wel wat meer saus 😶 zoals bij de zalm 🤩 Maaaarrrr het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ellen
9 Juli 2022

Kwaliteit en smaak altijd heel goed! Hopelijk is het bezorgprobleem snel opgelost! Anderhalf uur op de bestelling moeten wachten, en eigenlijk belde de bezorger of het later nog kon. Dan hadden we 2 uur moeten wachten. Erg vervelend.

Lia
8 Juli 2022

Super eten vers en neem vooral de toetjes. Engeltjes over je tong

M.Nelemans
7 Juli 2022

Eten heerlijk. Alleen 1 product helaas verkeerd geleverd (moest een baobun zijn maar werd een pokebowl voor geleverd). Des al niet te min weer goed gegeten en ook de pokebowl die verkeerd geleverd was werd gewaardeerd.

Lyke
6 Juli 2022

De avocado ontbrak in alle schotels, jammer. Maar verder heerlijk!

Joëlle
5 Juli 2022
Marc Reiber
3 Juli 2022

Eerste keer besteld bij Poké Pro maar zeker niet de laatste keer!! Heerlijk gegeten!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Linda
3 Juli 2022

Precies op tijd, echt heerlijk gegeten, wel tikkie aan de dure kant..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Josephine
27 Juni 2022

Het was weer heerlijk

Henny van den Rijen
26 Juni 2022
baars
26 Juni 2022

Smaakt elke keer top. Ruim voldoende hoeveelheid en combinatie van ingrediënten is top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

den Boer
25 Juni 2022

Misleidende foto's regular pokebowl bleek bij aankomt meer op het kinderformaat, en dat voor 15,75 incl. bezorging.

Marjolijn
24 Juni 2022

Het smaakte erg goed! En was goed in verhouding.

Bettina
23 Juni 2022

Alles vers, lekker. Bij levering aan huis telkens stipt op tijd.

C. Smulders
22 Juni 2022

Prima en op tijd bezorgd. Smaakt uitstekend zoals we inmiddels gewend zijn :)

M Stoop
20 Juni 2022

Kwaliteit gaat achteruit; weinig tonijn en keiharde, oneetbare avocado

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Poké Pro

Beste m stoop. Dank voor u feedback, dat is natuurlijk niet de bedoeling, we zullen in het vervolg, extra op gaan Letten, excuses, nog een fijne dag. Met vriendelijke groet. Team poké pro.

Julia Rokven
19 Juni 2022

Heel lekker gegeten

Lia
19 Juni 2022
Mieke
17 Juni 2022

Zoals iedere keer perfecte pokebowls, heerlijk van smaak, vers en meer dan voldoende.

Natascha
17 Juni 2022

Wij hadden zoutarme rijst voor de bowl besteld omdat wij de vorige keer de rijst heel erg zout vonden. Wij kregen sushirijst zonder zout, aangemaakt met sushiazijn. Het was heerlijk deze keer, we gaan dit zeker nog een keer bestellen. De hele bowl was een stuk lekkerder eten voor ons. Enige is dat het plaatje van de bowl niet overeenkomt met wat je krijgt. Zo keek mijn dochter erg uit naar de 2 stuks chicken gyoza, helaas was het er 1.

Ghada
17 Juni 2022

Lekker, vers, altijd optijd :)

Janssen
14 Juni 2022

Eten was zeer goed, snel bezorgd en erg lekker. Met smaak gegeten, ga hier zeker nogmaals bestellen.

Koen
11 Juni 2022
Josephine Naujoks
11 Juni 2022

Was weer heerlijk

Dewy Bosters
10 Juni 2022

Door een fout van de bezorger was mijn eten erg laat. Hierdoor waren m’n warme spullen koud. Wat ik wel heel netjes vond was dat ik gebeld werd door de bezorger om mij op de hoogte te houden.

F. Van broekhoven
10 Juni 2022

Mooi op tijd bezorgd en smaakvol

Corrins
8 Juni 2022

Heerlijk eten we bestellen zeker vaker

Patricia
8 Juni 2022

Helaas moet je een hoog bedrag besteden om te laten bezorgen wat voor 1 persoon eigenlijk niet te doen is en dat dat de maaltijd erg duur maakt. "Verplicht " grote pokebowl en nog een toetje bestellen. Deze keer was de kip meer deegkorst dan kip.

Antwort von Poké Pro

Beste patries. Dank voor u feedback, het is indd zo dat de vanaf bedrag 17 euro is naar oosterhout en daarbij komen er bezorgkosten van 2,75€, we rijden van dongen naar oosterhout om u gerechten bij u voor de deur af te leveren, wist u ook dat u bij ons kunt afhalen?, dan betaald u namelijk niks extra’s, wat vervelend dat de kip een deegkorst was dat is natuurlijk niet de bedoeling,en zullen hier in het vervolg opletten, hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd, en wensen u nog een hele fijne avond!. Met vriendelijke groet. Team Poké pro

Trommelen
7 Juni 2022

Heerlijke maaltijden! Vers en goed verzorgd. Absolute aanrader!

Ingrid
7 Juni 2022

Half 6 poke bowl besteld en om 20.00 uur was het eten er. Dat noemen ze dan Zo spoedig mogelijk. We wonen in Rijen, misschien dat dat er mee te maken heeft. De pokebowl was lekker maar eigenlijk ook weer niet door alle frustratie. Heel erg jammer. Wij denken voortaan nog een keer na voordat we daar gaan bestellen.

Esther Van Gool
6 Juni 2022

Eten was super

Goos
6 Juni 2022

Goed gevuld met verse producten.

Yves
6 Juni 2022

Heerlijk vers en rijk gevulde poke bowl! Daarbij 2 lekkere zalm en tonijn rol. Snel en vriendelijk bereidt tegen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Mo
5 Juni 2022

De beste PokeBowl die ik tot nu heb gehad. Top kwaliteit 👍

Maarten
4 Juni 2022

De nieuwe poke bowls zijn helemaal top! En zoals altijd kwalitatief geweldig

Jessica
4 Juni 2022

Het was weer heerlijk!

Astrid Van Bracht
1 Juni 2022

Alleen servetje en stokjes vergeten 🫣

Selena
30 Mai 2022

Heel fijn dat er mails worden gestuurd van de status van je bestelling! En altijd lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Carolien
30 Mai 2022

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Super vers en stipt op tijd. Tot een volgende keer maar weer 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anke
29 Mai 2022

Eerste keer besteld en dat beviel heel erg goed. Temperatuur van het eten was prima, versheid goed, smaak goed, we kregen wat we hadden verwacht. We gaan hier vaker bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

D.Seeboldt
29 Mai 2022

Complimenten voor de maaltijd. En de bezorging van het eten. Wanneer deze iets later komt, krijg je een telefoontje. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yvonne
29 Mai 2022

Complimenten voor perfecte bezorging en goede kwaliteit van het eten !

Vera
28 Mai 2022

Super lekker, snel bezorgd en lekkere verse producten

Mieckjen
28 Mai 2022

De bezorger was erg vriendelijk en ruim op tijd. Met een prachtige grijns nam hij afscheid. In de eerste instantie was ik wat beteuterd over de afmeting van het bakje. Daar kwam ik al smullen van terug. De portie was precies groot genoeg. De gefrituurde avocado is mijn favoriet, heerlijk! De vegan later cake is een ware smaakexplosie, die raad ik iedereen aan.

Peter
27 Mai 2022

Kneitervers, erg lekker. Okee formaat portie.

Marcel
27 Mai 2022

Bezorging exact op tijd en eten is super lekker! Alle ingrediënten zijn vers en goed op elkaar afgestemd. Zeker een aanrader!

Jill
26 Mai 2022

Was weer heerlijk :-) !

van Beers
23 Mai 2022

Er zat deze keer heel weinig rijst in de bakjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

P Brouwers
22 Mai 2022

Prima bowls! Bezorging te laat en (bijna) verkeerde bestelling afgeleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lia Versteegh
22 Mai 2022

Hij mag iets meer lachen de bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tom
22 Mai 2022

Heel erg lekker, alleen vergeten om de taugé weg te laten. Kan gebeuren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Maarten van Heuven
21 Mai 2022

Lekker vers en fris Goed bereid en snel klaar

Marijn Donders
20 Mai 2022

Weer heerlijk gegeten!

Eric van 't Veer
19 Mai 2022

Was heel erg lekker! echter helaas 2 toppings (sesam zaadjes, massago) vergeten. Kan gebeuren natuurlijk, foutje is menselijk ;)

Annemiek
17 Mai 2022

Verrassend lekker en prima service. 👌🏻

Lia
16 Mai 2022

Het was heerlijk en knap dat de bezorger ons wiist te vinden ondanks ik het verkeerde nummer ingevoerd had. Lang leve de mobiel

Roland
16 Mai 2022
Mieke
14 Mai 2022

Wederom heerlijk ! En net op tijd bezorgd

Marleen0
14 Mai 2022

Gewoon weer als vanouds, goed gevuld , lekker van smaak en zeker een aanrader.

Lia Loonen
12 Mai 2022
Colette oomens
9 Mai 2022

Erg lekker, rijst mag een beetje meer zijn. Teriyaki saus erg lekker. Netjes verpakt.

Raymon
7 Mai 2022

Super lekker maar helaas bij een van de pokebowls was er extra ebi fry vergeten. Voor de rest top

Julia
6 Mai 2022
R. Van Gils
4 Mai 2022

Stond al klaar toen ik aankwam. Vriendelijk personeel en zeer goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar

Rianne
1 Mai 2022

Het was weer heerlijk, zoals verwacht !

Jill
1 Mai 2022

A real Sunday treat!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Nancy
1 Mai 2022

Jammer dat er geen krab was althans ik zag het niet in het lijstje staan. En voor de middel maat eter. Mag er best wel een tussen maat van bakje bij zitten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

JAAC
30 April 2022

ik kreeg om 16.58u de melding dat de bestelling onderweg was, duurde 29 minuten voordat uiteindelijk de deurbel ging. En wij wonen binnen de gemeentegrenzen van Dongen.

Shannon
29 April 2022

Wederom geweldig!! Deze keer een sushi burrito geprobeerd en was ook erg lekker!

Sietse
28 April 2022

Snelle vriendelijst. En een heerljke pokebowl op.

Lindsey
27 April 2022

Erg lekker!! Genoeg keuze in pokebowls, we hebben de sticky tempeh gekozen omdat we er erg benieuwd naar waren en we hebben echt geen seconde spijt! Ook een heel vriendelijke bezorger die zich excuseerde voor de vertraging, ik heb zelf geen vertraging gemerkt hoor! Misschien een kleine tip; we hadden de boxdeal en we zagen dat de tortilla en de fry sticks los in de box zat. Ik weet niet of dit zo hoort, maar wij hadden het ietsjes prettiger gevonden als het ook in een bakje zat. Maar kan me voorstellen dat in het kader van het milieu daar niet voor gekozen is ;-). Het is zeker niet de laatste keer dat we bij jullie bestellen! Ga zo door

Cel
26 April 2022
Overvoorde
26 April 2022

Heerlijke pokebowls. Helaas miste 1 bowl de gekozen zalm. Doordat er voor een extra proteine was gekozen was het toch een smakelijk geheel maar niet wat er besteld was. Bezorging was op tijd.

Sandra Akkermans
25 April 2022

Top!

Sven
24 April 2022
Marleen
23 April 2022

2 gebroken baobuns en geen nootjes op de peking eend. Het leek een beetje bij elkaar gegooid. Dit ben ik niet van hen gewend. Smaken verder goed. Snel bezorgd.

Wim Ligtvoet
22 April 2022

3 pokebowls besteld, waarvan er 1 correct was, bij de andere 2 ontbraken ingrediënten, dit is wel nageleverd na vriendelijk telefonisch contact, maar uiteindelijk daardoor wel veel langer moeten wachten met eten.

Antwort von Poké Pro

Beste Wim Excuses voor het verkeerd leveren, gerechten dat is natuurlijk niet de bedoeling, dankzij u feedback kunnen we ons bedrijf iedere dag een beetje beter maken, volgende keer zal dit niet meer gebeuren, fijn dat het heeft mogen smaken, we wensen u nog een fijne dag, graag tot de volgende bestelling, Vriendelijke groet Team poké pro.

Mieke
19 April 2022

De pokebowls zijn zo goed samengesteld en vers. Een feest op tafel. En dat ook op eerste paasdag. Heerlijke maaltijden en een absolute aanrader wanneer je eens niet zelf de keuken in wilt. Voor ons een perfecte afsluiter van pasen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lien
18 April 2022

Top poke bowl. Heerlijk vers. Smaakte top. Bezorging super snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jill
17 April 2022

Was weer héérlijk! Enige puntje van kritiek is de losse kroepoek in de kartonnen doos bij een Poké Box. Dat mag gewoon netjes in een papieren zakje oid :-)

Daphne
17 April 2022

Super kwaliteit, deze Pokebowls zijn de beste

Stadhouders
13 April 2022

Zoals altijd super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marianne Schoots
12 April 2022

De "grote" pokebowl was erg weinig. De bak was maar voor de helft gevuld. Niet voldoende voor een avondmaaltijd. Smaak was zeker goed.

Yoeri Rhemrev
12 April 2022

Wat een geweldige Poke bowls maken ze hier. Ik ben zelf behoorlijk bekend met poke bowls alleen van deze categorie heb ik ze nog niet eerder meegemaakt. Veel gevarieerder en luxer als bij menig normale poke bowl zaak. Echt de moeite waard! En de prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Kortom echt een aanrader.

Will
11 April 2022

De kwaliteit is telkens goed, echter ben van mening dat de extra’s die ik erbij bestel minimaal zijn tov wat ik er voor betaal.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Joyce
11 April 2022

Lekkere pokebowls en snelle bezorging! Echter is er nu al voor de tweede keer niet precies bezorgd wat ik besteld had (elementen ontbreken/niet bestelde elememten zijn toegevoegd). Dit is jammer en wat mij betreft zeker een verbeterpuntje.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

van den Assem
10 April 2022

Snelle bezorging, heerlijke verse producten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bastiaansen
10 April 2022

Eten kwam 1,5 uur na plaatsen bestelling aan. Een uur voor daadwerkelijke bezorgmoment al een mail gekregen dat bestelling onderweg was (5/10 minuten rijden). Eten was koud bij bezorging. Daardoor niet echt van het eten kunnen genieten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peter
10 April 2022

Bestellen hier vaker, is altijd goed en lekker.

Linda
9 April 2022

Snel geleverd, lekker eten en veel keuze. Ideaal dat je je eogen pokebowl kan samen stellen.

Dennis
8 April 2022
Jolanda
4 April 2022

Gewoon heel erg lekker! Mooie hoeveelheid qua porties👍🏻

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Linda van Nooij
4 April 2022

Hi! We bestellen regelmatig bij PokePro, en zoals altijd was het heeeerlijk! Echter was de poke bowl deze keer beduidend minder gevuld. Echt maar 2/3 van wat het normaal is. Dat was erg jammer. Is dat bewust? Bezuinigingen? Hoor het graag! Dank! Linda

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Van dongen
4 April 2022

Zeer lekker was geslaagd snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mieke
3 April 2022

Heerlijke maaltijden! Vers en goed verzorgd. Absolute aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Chantal
3 April 2022

Het was weer heerlijk, elke x wordt het beter....

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M Haast
2 April 2022
Sonja
31 März 2022

Bestellen regelmatig bij Pokepro. Heerlijke pokebowls. Vriendelijk personeel en op tijd je bestelling geleverd. Mocht het wat later worden dan wordt je netjes gebeld. Erg tevreden!!

marianne kelch
30 März 2022

Het eten was heel erg lekker alleen volgende keer graag cola zero leveren ipv regulair als ik zero bestel

Adriaan
26 März 2022
Mia Fiering Damen
23 März 2022

Precies op de afgesproken tijd,en heerlijk gegeten, lekker vers

Birgit
22 März 2022

Erg lekker weer. Had deze keer de grote dat was wel een flinke hap volgende keer toch maar de kleine en dan een dessert na eten

Saskia
21 März 2022

Weer een heerlijke poke bowl gegeten. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Naomi
18 März 2022

Heerlijk! Wellicht nog iets met tofu erbij?

Monique
18 März 2022

Ik vond de Pokebowl (zalm) erg zout. Jammer dat de norichips zo pittig zijn gemaakt met wasabi, was voorheen niet zo. Verder erg lekker en vriendelijke bezorger

Ivar
18 März 2022

Zoals altijd erg smakelijk! Aimee en team: Ga zo door!

Lin
16 März 2022
Rieky
16 März 2022

Fantastisch lekker.

Serhat
13 März 2022

Bezorging was snel en het eten was heel lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

F van broekhoven
13 März 2022

👍👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rob
13 März 2022

We bestellen graag bij jullie. Goede en lekkere keus in bowls en de kimchi loempia’s zijn heerlijk. Bezorging is altijd op de tijd zoals vooraf aangegeven, wanneer het iets later wordt, bellen ze even.

Ilse
11 März 2022

Super lekker !

H. Dirkse
5 März 2022

1e keer een Pokebowl besteld en zeker niet de laatste. Goede prijs - kwaliteit en het was lekker…👍

Bart
3 März 2022
Linda
3 März 2022

Het is en blijft iedere keer geweldig lekker!! Bedankt voor het losse bakje rijst en kroepoek sticks voor onze dochter - top service

Mirjam
3 März 2022

Heerlijk vers bereid! Vooral mix fish is een aanrader!

Bram
26 Februar 2022

Lekkere Bowls en nagerechten

R
26 Februar 2022
Maurice
25 Februar 2022
Ellen
24 Februar 2022

Was heerlijk!!

Adriënne
24 Februar 2022

Heerlijke producten, echt genieten

Dewy
20 Februar 2022

M’n pokebowl was perfect! Alleen m’n toetje was bevroren…

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Miranda Langerwerf
19 Februar 2022

Super vers, super lekker. Snelle bezorging. Makkelijk bestellen via de site.

R. C.
17 Februar 2022

Heerlijk gegeten. Alles keurig, bezorging prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jaime piersma
17 Februar 2022
Maurice
15 Februar 2022
B
15 Februar 2022

De 1e keer dat we besteld hebben. Erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ellen
13 Februar 2022
Lia Loonen
12 Februar 2022
Denise Vermeulen
11 Februar 2022

Was echt heerlijk, en op de aangegeven tijd geleverd. Je krijgt ook een mailtje als ze eraan komen, dat is ook erg fijn.

Ivar
11 Februar 2022

Het was alweer erg lekker!

Toinie
11 Februar 2022

Superlekker. Voor de bowl een goede verhouding rijst en andere ingrediënten. Ben altijd heel tevreden. Heerlijke toetjes 🥳

Arie
10 Februar 2022

Precies op tijd en zeer goede kwaliteit.

Broeders
10 Februar 2022

geleverd voor de tijd, en alles was lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kuipers
10 Februar 2022

Heerlijke gevarieerde bowls!

K. Willemstein
10 Februar 2022

Erg lekkere en verse pokebowls. Ik had tien verschillende bowls besteld voor een vergadering en deze zijn zeer positief ontvangen. Een service gericht bedrijf. Complimenten!

M.Timmermans
6 Februar 2022

Heerlijke verse pokebowls en per fietskoerier gebracht! Wij zijn fan!

C Smulders
5 Februar 2022

Was weer Bijzonder lekker!!

Jeannette
4 Februar 2022

Overheerlijke poké bowl. Je proeft de versheid van de ingrediënten. Makkelijk te bestellen via de app en snel bezorgd. Ook fijn dat je een poké bowl zelf kunt samenstellen. Aanrader!

Wally
3 Februar 2022

Heerlijk verslavend eten

Isa S.
30 Januar 2022

Het eten smaak verrukkelijk! Dat had ik niet verwacht, het is een goede combinatie van groenten en vlees/vis. Enof dat het vers smaakt! Binnen 45min waren ze d'r al, dus dat is ook geen punt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Miranda
28 Januar 2022

Wij vonden er deze keer weinig rijst inzitten, vergeleken met de andere keren dat we besteld hadden

Amy
27 Januar 2022
Britt
21 Januar 2022

Super lekker, vers en snel bezorgd! Toetjes zijn ook heerlijk!

Mark
21 Januar 2022

Wederom heerlijk gegeten! Goede prijs kwaliteit

Wendy
20 Januar 2022

Het was weer geweldig!

ilona
19 Januar 2022

Lekker eten. Flinke porties. echt waar voor je geld!

Linde
16 Januar 2022

Lekker vers. Super lekkere Pokebowl ! En de bezorging was erg snel.

Marloes
16 Januar 2022

Ik had de pokebowl zalm en de caramel shortcake. Pokebowl zit een rare zurige smaak aan. Caramel shortcake was lekker, maar de chocolademousse had niet de juiste textuur, was meer chocoladevla.

Miranda Langerwerf
15 Januar 2022

Heerlijk vers, en snelle levering. Top

C.
15 Januar 2022

SUPER lekker was het weer! Dank daarvoor👌

Maarten
15 Januar 2022

categorie -- Holy sh..-- wat lekker! echt goed eten tegen een zeer nette prijs, aanrader1

Sas Doll
13 Januar 2022

Fijn dat het in papieren bakje zit! Goed verzorgd. Wij bestellen altijd in Oosterhout en daar is de algehele smaak minder zuur. De zurige smaak vinden wij wat minder. Bij contact graag per mail of sms.

Inge
11 Januar 2022

Bestelling stond mooi op tijd klaar. Ik dacht alleen dat het warm zou zijn. Maar was dan ook de eerste keer dat ik besteld had. Smaakte verder prima.

Sonja
9 Januar 2022

Eerste keer en verrast! Was lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Van broekhoven
9 Januar 2022

Alles volgens afspraak👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jochems
9 Januar 2022

Altijd weer super tevreden!!

Sabine
7 Januar 2022

Super eten en snelle bezorging in Rijen

Shirley en Rob
7 Januar 2022

Altijd heerlijk vers en goede kwaliteit. Heerlijke smaak. Goede service

sven
6 Januar 2022

de loempia’s waren echt koud helaas.

Ayham
5 Januar 2022

Het was lekker zo als altijd alleen jammer dat het lang duurde

Jessica
3 Januar 2022

Top levering op het gevraagde tijdstip en heerlijke poké bowls!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marleen Spierings
2 Januar 2021

Ik snap de satesaus niet zo. Beetje een vreemde smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yves
31 Dezember 2021

Het eten was super vers, precies op tijd klaar en erg lekker!

jacob oomen
30 Dezember 2021

Het was heerlijk! Een compliment aan het keukenpersoneel, waaronder Hidde.

Sandra
29 Dezember 2021

Met Kerst mogen genieten van jullie Kerstbox en zoals altijd weer super lekker!

Anita
29 Dezember 2021

Het was weer heerlijk en alles lekker vers

Jochems
28 Dezember 2021

Altijd heel tevreden! Top!!

Miranda schoenmakers
28 Dezember 2021
Lotte
28 Dezember 2021

Snelle bezorging. Mango helaas erg zuur, avocado verkleurd en veel te veel saus. Jammer!

Martijn
26 Dezember 2021

Keurig gebeld dat ze iets (5 min.) later kwamen. Erg klantvriendelijk en proactief.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Celik
26 Dezember 2021
Henk Eberson
26 Dezember 2021

Bezorging prima op tijd. Netjes tot zelfs binnen met duidelijke uitleg. Het eten was uitstekend en voldeed ruimschoots aan onze verwachting. Het was weer eens wat anders met de Kerst en voor herhaling vatbaar.

KanalenGraver69
25 Dezember 2021

Waanzinnig lekker kerstmenu, vooral het toetje was smullen! Aardige en zeer punctuele bezorging

Lien
25 Dezember 2021

Zoals altijd super vers en zelfs op zo'n drukke 1ste kerstdag op tijd bezorgd. Super lekker gegeten.

Erwin van den Heuvel
24 Dezember 2021

Duurde toch nog meer als een half uur langer dan de geplande tijd. Ook na email dat bezorging onderweg was duurde het lang. Het eten was overigens erg lekker.

Susan
21 Dezember 2021
Miranda Langerwerf
18 Dezember 2021

Super lekker, snelle levering

L.J.
18 Dezember 2021

Verse ingrediënten, lekkere smaak! Bezorging is vlot!

Kenza Belgacem
18 Dezember 2021

Dongen

Jeroen
18 Dezember 2021

Eten is erg lekker, alleen jammer dat je 2 euro bezorgkosten betaald bij het besteden van 30 euro. Bij andere eetgelegenheden is dit namelijk gratis. Dit zou verbeterd kunnen worden.

JdG
17 Dezember 2021
Jaime
17 Dezember 2021

Allerlekkerste pokebowls ever

Niels
17 Dezember 2021

Goede porties, ziet er verzorgd uit en het belangrijkste: Het smaakt heerlijk!

Lisa
13 Dezember 2021
Jaime Piersma
10 Dezember 2021

Niet eerder komen dan afgesproken tijd

Chantal
5 Dezember 2021

Het was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rob Van Der Vlist
5 Dezember 2021

Was weer erg lekker en keurig op tijd.!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rob
4 Dezember 2021

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk! Het eten was er alleen wel ruim voor de aangegeven tijd, dat is soms niet handig.

Nelleke
3 Dezember 2021

We hebben genoten van poké bowls tijdens de lunch op het werk. En die cheese cakes waren ook overheerlijk. Alles vers en vlug bezorgd. Super bedankt voor de service 👌😋

Anoniem
1 Dezember 2021

Heerlijk eten en veel variatie en regelmatig nieuwe menu’s! Een echte aanrader!

Linda
29 November 2021

Ontzettend lekker zoals iedere keer!

Peggy
28 November 2021
Anouk
28 November 2021

Weer super lekker gegeten en onze gasten vonden het geweldig lekker (hadden het nog nooit gegeten). De bezorger heeft ons gevonden, ook al had ik het verkeerde huisnummer ingegeven. Super bedankt weer Poké-Pro Team.

J Metsaars
27 November 2021

In bowl (zalm) zat kool, dit stond niet bij de ingrediënten op de site en werd niet gewaardeerd door dochter. Verder wel alles naar wens, verse producten.

Antwort von Poké Pro

Beste j metsaars. Bedankt voor u review. U hebt gelijk het stond inderdaad niet vermeld op de website, onze excuses hier voor, we hebben het aangepast op onze website, voor de volgende keer kunt u het ook weg laten, even bij opmerkingen erbij zetten dan houden wij er altijd rekening mee, fijn om te horen dat het voor de rest heeft mogen smaken, we zijn u weer graag van dienst, en wensen u een fijne dag, en tot snel bij poké-pro :)

Anoniem
27 November 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorgster. Zelf samengesteld pokebowl was zeer smakelijk.

Angelo
27 November 2021

Wat een geweldig concept. Fijn dat je nu een eigen poke bowl samen kan stellen! Pokepro is echt een aanrader!

Van gils
26 November 2021

Zeer lekker en vers. De combinaties zijn heerlijk

Van broekhoven
26 November 2021

Keurig bezorgd op de afgesproken tijd

Karen
26 November 2021

Heerlijke pokebowl, vers, smakelijk en prima prijs /kwaliteit verhouding! Keurige bezorging. Zeker weer voor herhaling vatbaar 😃

Minou van den Meijdenberg
26 November 2021

Amazing

Richard F
25 November 2021

Heerlijke maaltijden. Nu 2e keer besteld. We gaan zeker vaker bestellen om alle Bowls te kunnen proeven! Prima!

James
25 November 2021
Peter
21 November 2021
Veerle
21 November 2021

Super lekker! Helaas zat er op de bun met krokante kip geen sriracha saus waardoor hij erg vlak qua smaak was.

Muriel
20 November 2021

Heerlijk gegeten, mooie verse producten en een keurig telefoontje omdat de bestelling 5 minuten later zou komen.

John
18 November 2021

Wat een beleving!!, super kwaliteit, je proeft aan alles dat dit met liefde is bereid, ik ben een echte pokebowl fan!!, maar dit is echt de beste bowl die ik tot nu toe op heb, pro waardig!.

I.P.M.van Stokkom
16 November 2021

Heerlijk en snel bezorgd. Echt een aanrader!

Linda
15 November 2021

Het was deze keer iet wat minder - maar nog steeds heerlijk hoor! Maar de levertijd was erg lang, en daardoor (denken we) de loempia's bijvoorbeeld aan de koude kant al. Groet, Linda

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Suzanne
15 November 2021

Ondanks een drukke zondag werd het netjes op tijd bezorgd. De poke bowls waren heerlijk. Lekker vers en goed gevuld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Susanne
14 November 2021

Beide bowls waren weg lekker! Fijn dat de menukaart is aangevuld met nieuwe smaken.

Saskia
13 November 2021

Gisteren voor het eerst besteld bij Pokepro. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

jaime Piersma
12 November 2021

Super lekker